Sunday, October 9, 2016

Hou 'N Persoonlike Opsie Trading Journal

Hou 'n persoonlike Opsie Trading Journal Opsie Trading Tip # 4 0f 4 Leer uit elke opsie Handel Opsie Trading Tip # 4 - Hou 'n persoonlike keuse Trading Journal - kan die mees uitdagende van die vier wenke, want op 'n manier, dit die mees dissipline vereis. 'N persoonlike handel tydskrif? Regtig? Ugh! Dit is pretty much wat my eie reaksie gebruik om te wees. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie - ek het altyd gehou groot rekords wanneer dit kom by die besonderhede van my individuele bedrywe. En my persoonlike spread was 'n plesier om te skep en 'n bron van trots. Maar wat ek altyd weerstaan ​​is omvattende notas met betrekking tot die ambagte saam te stel en met - soos my rasionaal vir die aanvang van die handel, wat hierdie trefprys, waarom dat vervaldatum, wat my betref was, watter aanpassings sou ek oorweeg indien die onderliggende aandeel het dit of dat, en enige ander aantal faktore en oorwegings wat aan elke spesifieke handel betrokke was. Hoekom het ek begin hou 'n Opsie Trading Journal Op 'n manier, het ek afgekom op die krag en voordele van die handhawing van 'n verhandeling joernaal toe ek begin deel die besonderhede van my persoonlike ambagte op 'n weeklikse basis met die aged Belegging Gemeenskap. Dit is een ding vir my om jou te vertel alles wat ek weet oor die gebruik van opsies om 'n hoë gehalte ondernemings te verkry by swaar afslagpryse, of om 'n hoë opbrengs inkomste op aandele lae risiko te genereer. Maar dis 'n ander ding heeltemal as ek jou wys wat ek praat met die huidige werklike voorbeelde. Resultate my eie opsie handel tydskrif het 'n geweldige was - om nie te praat gewilde - onderrig hulpmiddel en parmantig van die aged Belegging Club. Omdat lede van die aged Belegging Club kan nie net kyk oor my skouer en kyk hoe ek die beginsels van aged Belegging implementeer. Maar hulle kan ook leer uit my foute wanneer ek soms nie my eie raad volg van tyd tot my. Voordele van 'n Trading Journal Wat ek gevind mees verrassende is dat hierdie "onderrig instrument" wat ontwerp is om ander handelaars te help met hul eie resultate eintlik het my 'n beter handelaar en belegger. En hoe gouer begin hou gedetailleerde rekords, notas, en ander gedagtes oor elkeen van jou eie ambagte, hoe gouer sal jy dieselfde ding ontdek vir jouself. Jy sal 'n beter handelaar en belegger geword omdat jy 'n "dieper" handelaar en belegger sal wees. Trading en te belê. Die doel met aged Belegging is om die beste eienskappe van handel en belegging te neem en kombineer hulle in 'n struktureel bevoordeelde benadering of metode om die werklike en blywende rykdom te bou in die aandelemark teen 'n versnelde tempo. Die daad van die artikulering jou gedagtes sal nie net klaar daardie gedagtes - dit sal ook lei tot dieper insigte en epifanieë jy andersins nooit sou ervaar. Skep van jou eie Opsie Trading Journal Hoe jy te werk gaan skep en instandhouding van jou eie persoonlike handel tydskrif is heeltemal aan jou, natuurlik. Jy moet dit aanpas sodat dit gemaklik en vir jou werk. En dit kan so eenvoudig of so uitvoerig as jy verkies wees.


No comments:

Post a Comment