Wednesday, October 12, 2016

Kingdom Hearts Trading Card Game

Kaart tipes [wysig] BS-1 Sora, die eerste kaart van die basis stel. Player. Hierdie kaart bly in die spel vir die duur van die spel. Elke speler kaart het 'n vlak, begin Heart Punte, 'n aanval waarde, en 'n magie waarde. Aan die begin van die spel, die speler met die laagste vlak speler kaart gaan eerste. Daar is geen maksimum aantal Heart Punte n speler kan hê, soos die gedrukte aantal Heart Punte is bloot die begin waarde. Vriend. Vriend kaarte het 'n vlak, ondersteuning waarde, en 'n magie waarde. Vriende bly op die veld totdat dit gebruik word in 'n geveg teen die donker kaarte, of na sy deelname in 'n uitdaging. Vriende kan slegs gedurende die aksie fase gespeel. Die vlak van 'n vriend kaart bepaal of dit gespeel kan word. 'N Speler kan 'n vriend kaart wie is meer as een bo die hoogste vlak van 'n vriend of magie / vriendin kaart aan jou kant van die veld speel nie. Byvoorbeeld, kan 'n vlak drie vriend nie gespeel nie, tensy jy 'n vriend van ten minste vlak twee te beheer. Die "Unieke Card" reël bepaal dat 'n speler nie twee vriende met dieselfde naam in die spel kan hê op 'n tyd. Indien 'n speler wil 'n vriend kaart uit sy / haar hand en 'n kaartjie met dieselfde naam te speel is reeds in die spel op sy / haar kant van die veld, is die kaart op die veld gestuur om die weggooi paal, dan is die kaart van die hand gespeel word. Towerkuns . Magic kaarte het 'n wye verskeidenheid van effekte. Om 'n magic card speel, moet die speler se Speler kaart of een van die speler se vriend kaarte in die spel 'n totaal magie waarde groter as of gelyk aan die vlak van die magie kaart het. Sodra gespeel, die speler volg die uitwerking daarvan op die kaart en dan stuur die magie kaart om die weggooi paal. Magic / vriend. Hierdie kaarte word beskou Magic kaarte terwyl dit in die dek, hand, of weggooi paal. Sodra hulle op die veld, is dit beskou as vriende. Donker kaarte. Hierdie kaarte gespeel word op 'n teenstander se Wêreldbeker-kaart. Donker kaarte het 'n vlak en 'n Power waarde. Die aantal Donker kaarte wat gebruik kan word op 'n enkele wêreld kaart is gelyk aan vlak dat Wêreld kaart. 'N donker kaart kan slegs gespeel word as die vlak gelyk aan of minder as 'n teenstander se gekombineerde wêreld vlakke is. Wêreld kaarte. Wêreld kaarte gespeel word op die top van mekaar en kan slegs een keer per beurt gespeel word. Wanneer 'n speler 'n wêreld kaart speel, moet hy of sy verkry 'n Hart Point. Wanneer die totaal van vlakke 'n speler se Wêreldbeker-kaart is groter as of gelyk aan dertien, kan hy of sy wen. 'N Speler kan 'n Wêreldbeker-kaart speel nie of daar enige Donker kaarte op sy of haar boonste wêreld kaart. Aanval kaarte. Dit is gespeel toe sukkel Donker kaarte of tydens uitdagings. Wanneer gespeel, hulle die bevordering van die aanval waarde van die speler kaart deur die ondersteuning waarde op die aanval kaart. Na dit gebruik word, word dit na die weggooi paal. Toerusting kaarte. Hierdie funksie in 'n soortgelyke wyse as kaarte aanval, maar is nie weggegooi aan die einde van 'n uitdaging. Tensy anders vermeld, kan 'n kaartjie net een Toerusting kaart toegerus om dit op enige gegewe tyd. Die "Unieke Card" reël geld ook vir Toerusting kaarte, sodat karakters wat verskeie Toerusting kaarte kan toerus nie veelvoude van dieselfde kaart kan swaai. Vorm kaarte. Hierdie kaarte is bo op 'n speler kaart geplaas en gee dat Player kaart nuwe statistieke en effekte. Die kriteria vir die speel van 'n Vorm kaart of verloor dit is gedetailleerde op die betrokke kaart betrokke. Event kaarte. Hierdie kaarte is uniek in die sin dat hulle naamlose en mag slegs ooit een keer in 'n pak ingesluit. Wanneer gespeel het, is dit eenvoudig na verwys as "Event", en word gevolg deur 'n aantal (bv Event 1). Hulle het potensieel spel-veranderende gevolge wanneer gespeel, wat is die rede waarom hulle is beperk tot 'n enkele kopie per dek. Spel [wysig] Die spel is oor die algemeen 'n twee-speler spel (hoewel meer as twee kan speel) en elke speler het 'n pak wat bestaan ​​uit tussen een en veertig en sestig kaarte, met 'n kaart uit hul onderskeie dekke as 'n speler kaart. Om die wedstryd te wen, die speler moet hul teenstanders se Heart Punte (HP) na 0 te bring of te bereik 'n gekombineerde wêreld vlak van 13 of hoër. beurt elke speler se vier fases. Teken Fase. Tydens die trekking fase, 'n speler trek kaarte van sy / haar eie dek totdat hulle ses kaarte in hul hand gegee. As dek die speler se het geen kaarte, is die weggooi paal dan geskommel en raak dek die speler se. Aksie Fase. Gedurende hierdie fase, kan 'n speler 'n Wêreldbeker-kaart, vriend kaarte, Magic kaarte, Magic / vriend kaarte, en / of Dark kaarte te speel. Die speler kan ook kies om 'n Donker kaarte stryd op sy / haar wêreld kaart. Met die nuutste reël-stel wat deur Fantasie Flight Spele, kan 'n speler ook nou begin 'n vorm verandering in hul optrede fase. Challenge Fase. Gedurende hierdie opsionele fase, kan 'n speler sy / haar opponent te daag. Die verloorder van die uitdaging verloor HP afhangende van watter kaarte gespeel tydens die uitdaging. Gooi Fase. Gedurende hierdie fase, kan 'n speler 'n ongewenste kaarte van sy of haar hand weggooi en moet enige kaarte van die veld wat deelgeneem het in 'n stryd of uitdaging wat draai weggooi. Magic / Vriende is ook weggegooi op hierdie tyd. Dek en Player tipes [wysig] 'N pak bestaan ​​uit 'n minimum van een en veertig kaarte, insluitend die speler kaart, en het 'n maksimum van sestig kaarte, insluitend die speler kaart. Die speler kaart gekies kan die dek tipe drasties verander, want daar is drie verskillende soorte spelers om van te kies: Speler / Lig. 'N Groot hoeveelheid kaarte geklassifiseer as Lig, en, as sodanig, laat die maklikste konstruksie van dekke. Speler / Donker. 'N Speler met een van hierdie kaarte kan Vriend, Magic / vriend, of aanval kaarte speel nie. In plaas daarvan, kan hulle Dark / Heart kaarte te speel in plaas van vriend kaarte. Kaarte geklassifiseer as Dark is kleiner in getal as dié gekategoriseer onder die lig, maar hulle het die voordeel van 'n veel groter verskeidenheid van Dark / Heart kaarte, in teenstelling met vriend kaarte, soos Dark / Heart die "Unieke Card" reël ignoreer. Speler / XIII. Hierdie kaarte funksioneer presies soos Dark / Player kaarte, maar speel Niemand kaarte in die plek van Dark / Heart. Die speler / XIII kaarte het ook toegang tot Toerusting kaarte wat hulle verwoestende effekte, soos die vermoë om hul teenstander twee keer uit te daag in een beurt. Speler / XIII kaarte kan ook gebruik ander speler / XIII kaarte in hul dek as vriend kaarte. Niemand kaarte ignoreer die "Unieke Card" reël, maar Player / XIII kaarte gebruik as vriende doen nie. Style van die spel [wysig] Daar is drie hoof style van die dek gebou en die speel van die Kingdom Hearts TCG: Aggro (Aanval bou) [wysig] 'N Aggro bou fokus om te wen uitdagings. Hierdie dek sal waarskynlik bestaan ​​uit baie kaarte wat die speler sal ondersteun in 'n uitdaging, het baie van die trekking krag, en baie min Wêreld kaarte (indien enige). Hierdie tipe van die dek sal meer geneig bestaan ​​uit uitsluiting af en beheer kaarte om te probeer en hou die oorhand in 'n uitdaging. Hierdie dekke kan verwag word om te val en Toerusting kaart swaar om hul aanval krag in stywe situasies te verhoog. Aankoop van die einde van die nag Valor Form dek sal 'n goeie keuse vir 'n speler bou van 'n Aggro dek wees. Wêreld Racer (Rushing bou) [wysig] 'N Wêreld racer dek staatmaak op die vervulling van die Wêreld Telling 13 oorwinning toestand. Hierdie dekke het gewoonlik baie gelykop krag, baie van genesing kaarte en kaarte wat hulle sal help duidelik hul Wêreldbeker sone van Dark kaarte sodat hulle meer Wêreld kaarte kan speel. Dit sal egter dek nie sluit baie kaarte om hulle te help Uitdagings wen en staatmaak op die HP kry wat hulle kan gebruik om die herstel van die HP verloor in uitdagings. Jack van alle ambagte (Gebalanseerde dek) [wysig] Jack van alle handel dekke, algemeen na verwys as JoaT dekke, nie fokus geheel en al op óf wen toestand en eerder probeer om 'n balans van kragtige uitdaging kaarte en genoeg Wêreld kaarte om die Wêreldbeker te vervul sluit Tel 13 oorwinning toestand. Hierdie dekke het geen versamelingsleer agter hulle anders as om óf oorwinning toestand so gou as moontlik na te kom, en die dek sal waarskynlik afhang van die speler. verwante Boeke Middlemarch By: George Eliot Volledige inligting Soek Besonderhede ruwe Avila, grootoog en hulpeloos lyk soos twee lammers, maar met menslike harte. reeds klop om 'n nasionale idee; totdat binnelandse werklikheid hulle teëgekom het. rede sy be - geglo as onteenseglik in geboorte en geen-geboorte as sy het in 'n spel en ongediertes. Sy sou nooit iemand op die grond van POV het onterf. "O, my liewe, jy moet voorsiening maak vir jong mans. Wees dankbaar as hulle het 'n goeie hart. 'N Vrou moet leer om te sit met klein dingetjies. J y sal Marri wees. overed, wanneer 'n vet matroos, selfs al het hy is gestrand, mag aan die brand gesteek op 'n nuwe koninkryk, en oor 1829 die donker gebiede van Pathol - gie was 'n boete Ame. oorleef in die provinsies. Op die Vincys "Daar was altyd stilte, en die kaart - tables staan ​​nou gereed, maak 'n paar van die maatskappy in die geheim ongeduldig. de hy gewonder nou of mnr Fipke omgegee die geld wat hy gewen het by kaarte, dink, "Dit lyk of hy 'n baie aangename man, maar Bulstrode kan h het. trots om te sê, mnr Lydgate, dat hy sal vergelyk met enige prediker in hierdie koninkryk. nie te praat van die dorp, wat maar 'n lae standaard om te gaan deur; a. owever, het 'n bevredigende praktyk, baie deurtrek deur die reuke van kleinhandel handel wat die vermindering van kontantbetalings om 'n balans voorgestel. En hy gesê. Ek het 'n klagte wat my 'n bietjie traagheid maak het. Ek het gedink jy is die handel en bid weg in Londen steeds, en het jy nie daar vind. Maar hey. Middlemarch By: George Eliot Volledige inligting Soek Besonderhede ruwe Avila, wye oë en hulpeloos soek as twee lammers, maar met menslike harte. reeds klop om 'n nasionale idee; totdat binnelandse werklikheid hulle teëgekom het. omdat sy geglo het as onteenseglik in geboorte en geen geboorte as sy het in 'n spel en ongediertes. Sy sou nooit iemand op die grond van POV het onterf. "O, my liewe, jy moet voorsiening maak vir jong mans. Wees dankbaar as hulle het 'n goeie hart. 'N Vrou moet leer om te sit met klein dingetjies. Jy sal Marrie wees. overed, wanneer 'n vet matroos, selfs al het hy is gestrand, mag aan die brand gesteek op 'n nuwe koninkryk, en oor 1829 die donker gebiede van Patologie was 'n boete Amerik. oorleef in die provinsies. Op die Vincys "Daar was altyd stilte, en die kaart tafels staan ​​nou gereed, maak 'n paar van die maatskappy in die geheim ongeduldig. de hy gewonder nou of mnr Fipke omgegee die geld wat hy gewen het by kaarte, dink, "Dit lyk of hy 'n baie aangename man, maar Bulstrode kan h het. trots om te sê, mnr Lydgate, dat hy sal vergelyk met enige prediker in hierdie koninkryk. nie te praat van die dorp, wat maar 'n lae standaard om te gaan deur; a. owever, het 'n bevredigende praktyk, baie deurtrek deur die reuke van kleinhandel handel wat die vermindering van kontantbetalings om 'n balans voorgestel. En hy gesê. Ek het 'n klagte wat my 'n bietjie traagheid maak het. Ek het gedink jy is die handel en bid weg in Londen steeds, en het tweede nie daar fi jou. Maar jy. Die versamelde gedigte deur: William Butler Yeats Volledige inligting Soek Besonderhede sodat waarheid te sê, Geen woord van hulle - die koue ster vloek Het gesplete en hul harte in twee geskeur, en dooie is al hul menslike waarheid. 6 Die versamelde gedigte. wly hy wie se hand gehou hare geantwoord: "Passie het dikwels gedra ons dwaal harte." Die woud was rondom hulle, en die geel blare val soos flou m. et het hom deur die mou Weg van die vrolike bands, Om ou manne speel op kaarte met 'n knip van antieke hande. Die brood en die wyn het 'n straf. t en sy arms wegsink in haar lang dowwe hare. O'Driscoll gestrooi die kaarte en uit sy droom wakker: Ou mans en jong mans en jong meisies Wer. warm vir einde die storie se Ou Dublin handelaar 'vry van die tien en vier "Of handel uit Galway in Spanje; Ou land geleerde, Robert Emmet se frien. Hy bijgesneden gras Hof sy skaapwagter meisie maak, Of het sy hart in 'n paar spel Tot die dag, speeltyd lyk dieselfde, Kennis moet hy ontspan vinnig deur. l jy het, want ek het gunstelingspanne lief vir 'n toevallige improvisasie, of 'n gevestigde spel wat gevolg word indien ek die kopdoek val laat: Diegene werke was die beste wat g. bly, met baie 'n traan; Maar ons gery het uit die menslike lande. In watter ver koninkryk gaan jy 'Ag Fenians, met die skild en buig? Of is jy skimme. Eerste en laaste dinge. 'N belydenis van geloof en 'n reël van die lewe: H. G. Wells Volledige inligting Soek Besonderhede Die lyding van Being Kafka Deur: Sam Vaknin Volledige inligting Soek Besonderhede


No comments:

Post a Comment