Sunday, October 9, 2016

Om Geld Te Maak Met Die Handel Kaart Speletjies Soos Magic The Byeenkoms En Pokemon

Sondag, 24 Februarie, 2013 My, en Basics van die koop en verkoop van kaarte op eBay Laat ek jou vertel hoe ek geld maak met Pokémon en Magic the Gathering kaarte Hey almal, 'n jaar gelede het ek gaan sit en het 'n harde dink oor geld. Dit is moeilik om 'n kollege student wat nie 'n werk kan kry gedurende die skooljaar. Gelukkig vir my ouers is baie ondersteunend en ek daarin slaag om deur te kom met 'n somer werk. Maar as die maande vlieg deur, ek wil 'n paar meer besteebare inkomste. Wat het Ek aan? Die internet! 10 se ure later ondersoek Google met dinge soos "hoe om aanlyn geld te maak" en al wat ek gevind het, was dood eindig en swendelary. In plaas daarvan om dieper, het ek 'n stap terug en onthou ek het 'n bietjie geluk op eBay 'n paar jaar terug verkoop van sommige van my ou speelgoed. Ek het gedink oor wat ek kon verkoop, en onmiddellik het gedink ek kaarte. Ek het 'n klomp gehou om my huis en ek het dit baie geniet hulle soos 'n kind, maar nou kan ek nie soveel genot te kry en ek selde selfs kyk na hulle, wat nog te sê speel met hulle. Dus het ek besluit om reeds verkoop volledige lys van 'n paar kaarte i gehad op eBay te gaan en die resultate was verstommend. Baie van my Pokemon kaarte was die moeite werd 2 -20 $ $! Ek ondersoek ook my Yugioh kaarte en vind hulle aan veel minder werd wees nie, so ek het besluit om daardie aspek van my Trading Card Game eBay ervaring verwaarloos. Ek het ook dabbled in Magic the Gathering, en nie-verrassend was hulle die moeite werd om 'n baie ook! As jy wil om te kyk na my aanbiedings, is my rekening genoem Frozenmtg So laat ek jou 'n paar wenke oor hoe presies ek doen besigheid op eBay vir my kaarte. Ek sal verdeel die magie die byeenkoms en die pokemon kaart taktiek Ek fokus hoofsaaklik op hierdie, die grootste rede is dat ek die mees bedrag van hierdie kaarte wat oorgebly het na my kinderjare, so ek het in die verkoop van hierdie eerste. Wat ek skenking van 1. Ondersoek wat ek het. Dit beteken sit en sorteer jou kaarte van verskillende stelle, om verskillende rariteiten. In die onderste regterkantste moet daar 'n sirkel, diamant, of 'n ster wees. 'N Sirkel beteken dit is 'n algemene kaart, 'n diamant beteken ongewoon, en 'n ster beteken skaars. 2. Gaan na eBay / Wanneer jy daar is ek tik in die naam van my seldsame kaarte, een vir een en klik "verkoop volledige lys." Wat dit beteken is eerder dan wys jy die aktiewe aanbiedings gebeur nou, dit wys jou wat reeds verkoop. Dit spaar soveel tyd en moeite probeer om die pryse van dinge te meet, omdat jy dadelik weet wat mense bereid is om te betaal vir dinge. Jy kan dit verder te spesifiseer deur te sien wat in die afgelope datum verkoop aan jou, of die hoogste prys verkoop. elke opsie gee jou lyste op lyste van card verkope. 3. Stel vas of dit die moeite werd om die verkoop van die kaart alleen sou wees. Gewoonlik wat ek doen, is beheer plat standaard gestuur - $ 0,59 - vir 'n kaart (tensy dit is die moeite werd om meer as $ 10 dan probeer ek om seker te maak sy ten volle beskerm). Ek koop 'n koevert en 'n stempel op my universiteit poskantoor vir 59 sent so gestuur nie my geld gee, maar nie maak dit my geld verloor. So nou iets van die kaart verkoop vir die geld wat jy ontvang en kan hou. (Behalwe dat eBay neem 'n klein persentasie van verkope) Ebay koste ook verskillende notering gelde vir doen verskillende dinge. Die beste deel is egter dat jy tot 100 gratis (basiese) volledige lys elke maand! Jy kan altyd meer vir fancy dinge te betaal soos onderskrifte, en geskeduleerde volledige lys (dit bevat 'n lys op 'n spesifieke tyd vir jou), maar hulle is regtig onnodige vir die beginner verkoper. 4. As die kaart is die moeite werd om sente, sal dit waarskynlik nie verkoop nie, omdat die koper het om 59 sent en wat die prys is betaal. So, wat ek doen, is die groep saam 'n klomp van goedkoop skaars kaarte, gooi in 'n paar 1-2 $ kaarte, en verkoop dit as 'n baie. Gewoonlik vir hierdie, afhangende van die gehalte van die kaarte, ek doen gratis gestuur vir die koper, om tenders aan te trek. As ek 'n paar baie mooi kaarte, siek aanklag 5 $ of so, om seker te maak ek kan hulle skip in 'n stewige houer wat nie die kaarte sal beskadig. 5. Moenie bang wees om dinge bundel wees, ook nie bang wees om te breek baie wat nie verkoop en kaarte te verkoop individueel wees. 6. Wel uiteindelik ek wil hê om te hardloop uit kaarte reg? Wat ek doen om hierdie aksie vloei is om elke keer in 'n rukkie tik in Pokemon kaarte in die search bar te hou, en dan het ek kliek op "eindig afgelope." Dit wys my al die pokemon kaarte oor tot die einde. deur ervaring en voor trial and error, ek sien 'n paar kaarte wat ek kan in staat wees om op te ruk teen 'n lae prys, indien nie ek aanbeweeg totdat verveeld. 7. Nog koop tegniek wat ek gebruik is om Pokemon kaarte tik in die search bar kliek "laagste prys." Nou sal dit vir my wys al die kaarte in volgorde van goedkoopste tot duurste. dan Ek sit items op my horlosie lys en probeer om hulle te Snip in 'n paar dae toe die veilings einde, of as dit 'n koop dit nou, kan ek dit reg kry dan. 8. Ek koop card baie en verkoop hulle as individuele kaarte, en ek koop ook individuele kaarte en verkoop dit as baie. Jy moet jou gedagtes oop vir enigiets te hou. As my kaart is die moeite werd om meer as 3 $, soms ek doen dit koop nows. As dit is minder werd, gewoonlik ek dit net as 'n veiling. 9. Die meeste verkope gedoen word tydens 5-8pm. Die meeste verkope word op Maandag, dan Sondag, dan Saterdag. As ek regtig besig 5-8pm op daardie dae, sal Ek my veiling te begin op 'n geskeduleerde tyd, wat 10 sent kos om te doen. Die moeite werd as dit verkoop het, reg? 10. Wees duidelik en akkuraat in jou beskrywing van die item. Jy sal nie geluk, en baie hoofpyn hê as jy verkeerd is of probeer om bedrogspul mense. Daar is terugvoer tellings, en mense sal weet duidelik te stuur. 11. Maak 'n paar goedkoop aankope voordat jy begin met die verkoop kaarte, om te probeer en kry 'n gevoel van Ebay, en ook om jou 'n paar positiewe terugvoer tellings sodat meer mense is geneig om met selfvertroue te bie op jou items te gee. Dit is maar 'n paar van die wenke en truuks wat ek gebruik vir pokemon kaarte, en die meeste van wat aangewend kan word om Magic die byeenkoms. Maar ek het 'n paar tips en truuks heeltemal gewy aan Magic die byeenkoms kaarte sal later plaas. Hoop jy hou van my eerste post, baie dankie vir die lees en het 'n groot dag


No comments:

Post a Comment